Juraimi Ismail / Tok Badai Penipu Dunia Maya

Juraimi Ismail / Tok Badai atau Siluman Kera Sakti Penipu dunia Maya ok? Sejak kebalangan ini, semakin menjadi jadi penipuan di laman sosial facebook atau seangkatan dengannya. Manusia sekrang sudah tidak lagi mengenal haram halal, Semua perintah Tuhan mereka langgar.

Siluman Kera Sakti - nama baru badai ? Berbalik kepada Tajuk Utama kita Juraimi Ismail / Tok Penjejak Badai ok? Artikel ini ditulis semata mata mahu mereka yang baru berjinak ke alam paranormal berhati hati dengan trik dan taktik penipu besar Juraimi Ismail yang tinggal di singapura. Ramai Orang Malaysia yang telah ditipunya beribu2 duit di kebasnya dengan penjualan barang palsu seperti Batu Permata, Kalung, Keris, amalan yang ber mahar dan bermacam macam lagi.

juraimi-penipu-tok-badaiTok Penjejak Badai ? Inilah gelaran yang dia gunakan di alam maya. Selalunya dia akan invite ke dalam group mistiknya ( Kampus Tok Penjejak Badai ). Untuk Menjadi ahli di kampus nya orang wajib membayar mahar sekitar RM 333.33.

juraimi-penipu-tok-badaiAmalan dari Juraimi Ismail ? Setelah menjadi ahli, dia akan berikan ijazah amalan ASR ( Asmak Sunge Raja) atau amalan2 yang lain. Amalan yang khusus akan dikenakan bayaran mahar beratus ratus dengan memancing duit akan di sedekahkan ke Panti Asuhan Abah Anom ( Inilah trik nya, padahal panti itu dah kaya raya kerana sudah ada yang uruskan ).
juraimi-penipu-tok-badai
Amalan Tok Penjejak Badai Dari Google? Persoalan demi persoalan, Juraimi Ismail ini penipu besar. Banyak Artikel perjalanan mistik di copy dari google dan blog orang lain. Banyak bukti yang kami peroleh dan bila dia tahu orang tahu dia  copy di google dia akan block facebook anda.

Barang jualan dikatanya 100% dari alam bunian, tarikan 100% dari alam sana. ( ini semua menipu )
dia banyak ambil di bukalapak.com ( Beli barang indonesia dan letak nama sendiri ). Barang 100% bunian hanyalah trik nak pancing.. berkhadam lah dan macam macam lagi.


 juraimi-ismail-penipu

juraimi-penipu-tok-badai
juraimi-penipu-tok-badai
Berhati hatilah..dengan Juraimi Ismail atau Tok Penjejak Badai (KAMPUS TOK PENJEJAK BADAI) banyak amalan yang di copy dari google dan di ijazahakan membabi buta kepada orang ramai. Amalan tampa guru iblislah jawabnya jadi guru.


0 comment... add one now

Jika Terdapat sebarang persoalan, Sila komen :)